Dünya Kadınlar Curling Şampiyonası Elemeleri

Güney Kore'ye yenilen Türkiye, ikinci maçında Meksika'yı mağlup etti

İSTANBUL (AA) - Kadın Curling Milli Takımı, Dünya Şampiyonası elemelerinin ikinci gününde Güney Kore'ye mağlup olurken, Meksika'yı yendi.

Türkiye Curling Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Finlandiya'nın Lohja kentinde gerçekleştirilen elemelerde milli takım Güney Kore ve Meksika ile karşılaştı.

İlk maçında Güney Kore'ye 7-6 yenilen ay-yıldızlı takım, Meksika'yı ise 10-2 mağlup ederek elemelerdeki ikinci galibiyetini elde etti.

Kadın Milli Takımı, yarın elemelerde İtalya ile karşılaşacak.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi