Dünya izcileri telsizle buluşuyor

18 Ekimde İbrahim Yapıcı İÖO'da dünya izcileriyle telsiz bağlantısı kurulacağı bildirildi.

Konya izciler Kurulu Başkanı Mustafa Parlatan, yaptığı yazılı açıklamada, izcilerin çadırlı kampların yanı sıra Jota-Joti adı verilen telsiz yöntemiyle de bir araya geldiklerini belirtti.

Parlatan, 2008 yılında Ankara ve Konya'da yapılacak olan Jota-Joti'nin 18 Ekim saat 11.00'de İbrahim Yapıcı İlköğretim Okulunda yapılacağını duyurdu.

aa

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?