Dünya ikincisi genç basketbolcular yurda döndü

İSTANBUL (AA) - İspanya'da düzenlenen Erkekler 17 Yaş Altı Dünya Basketbol Şampiyonası'nda ikinci olan milli takım, yurda döndü.Genç millileri, İstanbul...


İSTANBUL (AA) - İspanya'da düzenlenen Erkekler 17 Yaş Altı Dünya Basketbol Şampiyonası'nda ikinci olan milli takım, yurda döndü.

Genç millileri, İstanbul Atatürk Havalimanı'nda Türkiye Basketbol Federasyonu Genel Sekreter Yardımcısı Emin Balcı ile sporcuların aileleri karşıladı.

17 Yaş Altı Milli Takımı Başantrenörü Fatih Elbaş, Türkiye'ye gümüş madalyayla dönmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "Tarihimizde ilk kez katıldığımız Dünya Şampiyonası'nda final oynamanın ne denli önemli olduğunun farkındayız. Ancak biz her zaman sorumluluğumuzun bilincinde olarak ülkemize bu ve bunun gibi başarılar yaşatmayı hedefleyeceğiz." ifadelerini kullandı.

Ay-yıldızlı takım, tarihinde ilk kez katıldığı Dünya Şampiyonası'nda finalde ABD'ye kaybederek gümüş madalyanın sahibi olmuştu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler