Dünya Diyabet Haftası

KONYA (AA) - Beyşehir Devlet Hastanesinde Dünya Diyabet Haftası kapsamında sağlık çalışanlarına eğitim semineri verildi.Hafta kapsamında dahiliye uzmanı...

KONYA (AA) - Beyşehir Devlet Hastanesinde Dünya Diyabet Haftası kapsamında sağlık çalışanlarına eğitim semineri verildi.

Hafta kapsamında dahiliye uzmanı Dr. Ali Topçu tarafından, hastanede görevli sağlık personeline diyabet hastalığına yönelik eğitim verildi.

Hafta dolayısıyla, hastanede toplumda diyabet hastalığına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla bir dizi etkinlikler de gerçekleştirildi.

Hastanede kurulan stantta, diyabet hemşiresi Serihan Öksüz ve eğitim hemşiresi Dilek Bilgiç Aktürk tarafından vatandaşlara diyabet hastalığı ile ilgili eğitici bilgi ve broşürler verilirken, kurdela takılarak farkındalık oluşturulmaya çalışıldı.

Stantta,ayrıca ücretsiz şeker ölçümleri yapıldı.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL