Dulkadiroğlu’nda çevre koruma ekiplerinin çalışmaları devam ediyor

Kahramanmaraş Dulkadiroğlu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekiplerinin asrın felaketi depremin ardından çalışmalarını büyük bir titizlikle...

Kahramanmaraş Dulkadiroğlu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekiplerinin asrın felaketi depremin ardından çalışmalarını büyük bir titizlikle sürdürdüğü belirtildi.

Depremin ilk gününden bu yana hızlı bir şekilde koordine olarak faaliyetlerine başlayan Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, yoğun mesaisine devam ediyor. Cadde ve sokakların temiz kalması, vatandaşların salgın hastalıklardan korunması adına çaba harcayan ekipler, özellikle çadır alanlarında çalışmalarını yoğunlaştırdı.

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, "Deprem sonrasında hızlı bir şekilde bir araya gelen ve faaliyetlerine başlayan Çevre Koruma ve Kontrol ekiplerimiz, yoğun mesaisini sürdürüyor. Hem enkaz alanlarında, hem de çadır alanlarında gece gündüz çalışmaktadır. Çevre ve temizlik konusunda birçok çalışma ve projeye imza attık. Şu dönemde bu çalışmaların daha da önemli olduğunun altını çizmek istiyorum. Özellikle çadır kent ve konteyner kentler de ekiplerimiz gece gündüz çalışıyor. Bu süreçte vatandaşlarımızın huzuru, güveni ve mutluluğu için çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdüreceğiz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı