Düğün yemeğinden zehirlendiler

Hocacihan’da düğün yemeğinden zehirlenen 25 kişi, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı

Selçuklu’da, aralarında çocuklarında bulunduğu 25 kişi, bir düğünde yedikleri yemekle birlikte içilen meyve suyundan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Zehirlenen kişilerden birinin durumunun ağır olduğu bildirildi.


Saat 22.00 sıralarında Hocacihan Yüzüncü Yıl Mahallesi'ndeki bir düğünde çorba, pilav, kuru fasulye, tavuk salata yiyen ve meyve suyu içen çok sayıda kişi, mide bulantısı ve kusma şikayeti üzerine ambulans ve özel araçlarla Konya'nın çeşitli hastanelerine kaldırıldı. 25 kişi, kaldırıldıkları hastanelerde tedavi altına alınırken, 1 kişinin durumunun ağır olduğu bildirildi. Hastanelerde tedavi altına alınan kişilerin zehirlenme nedenleri, yapılacak tetkiklerden sonra kesinlik kazanacak. Bu arada düğün sahibi İsmail Demir'in ifadesine başvuran polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?