DSİ İscehisar’da sondaj kuyusu açtı

Afyonkarahisar'ın İscehisar ilçesinde Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürlüğü tarafından içme suyu sondaj çalışması tamamlandı ve 200 metre derinlikte...

Afyonkarahisar'ın İscehisar ilçesinde Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürlüğü tarafından içme suyu sondaj çalışması tamamlandı ve 200 metre derinlikte saniyede 9 litre suya ulaşıldı.

Çalışmalar hakkında bilgi veren İscehisar Belediye Başkanı Ahmet Şahin, "Vatandaşlarımıza kesintisiz sağlıklı ve kaliteli su ulaştırmak amacıyla başlattığımız sondaj çalışmaları tamamlandı. Çalışmalar sonucu 200 metre derinlikte saniyede 9 litre su verimliliğine ulaştık. Kuyumuzdan günlük 500 metreküp içme suyu temini sağlamayı öngörüyoruz. Çalışmaların gerçekleşmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. İlçemize ve vatandaşlarımıza hayırlı olsun." dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı