DP Konya İl yönetimi istifa etti

Demokrat Parti 5. Olağan Kongresinin ardından Konya il yönetimi topluca istifa etti.

DP Konya İl Başkanı Rasık Özdemir yaptığı yazılı açıklamada "16 Mayıs 2009 tarihinde yapılan partimiz 5. olağan kongresi sonucunda yeni seçilen yönetimin önünü açmak ve teşkilat çalışmalarında yardımcı olmak üzere il başkanlığından ve il yönetim kurulu üyeliğinden topluca istifa ediyoruz" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?