Dövüp bileziklerini aldılar

Konya’da bir çift, kimliği belirsiz 2 kişi tarafından evlerinin yakınında darp edildikten sonra gasp edildi. Kadının kolundaki 7 bileziği alan saldırganlar kaçtı

Olay, saat 23.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Peyami Safa Mahallesi Atmaca Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre; 3 gün önce düğün yaptıkları ve henüz resmi nikahları olmadığı öğrenilen Ersin Çelik (24) ve eşi Hatice İçel (24), çarşıdan alışveriş yaptıktan sonra tramvayla evlerine gitmek üzere yola çıktı. Çift, evlerinin yakınlarında tramvaydan indikten sonra evlerine yaklaşık 30 metre kala kimliği henüz belirlenemeyen 2 kişi tarafından sopalarla saldırıya uğradı. Şüpheliler, Ersin Çelik ve Hatice İçel’i sopayla dövdükten sonra kadının kolunda bulunan 7 tane bileziği çıkarıp aldı. Durumu gören vatandaşlar, yaralanan çifti evlerine çıkararak 112 Acil Yardım ekiplerini aradı. Yaralılar, olay yerine sevk edilen ambulanslarla Konya Numune Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Çifti yaralı olarak gören yakınları ise baygınlık geçirdi. Olay yerinde yapılan incelemeler sırasında şüphelilerin kadının kolundan aldıkları bileziklerden bir tanesi tramvay rayları üzerinde bulundu.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR