Dosteli toprağa el verdi

Dost Eli Derneği çalışanları, Orman Bölge Müdürlüğü tarafından ayrılan alana 500 fidan dikti.

Dost Eli Derneği çalışanları, Orman Bölge Müdürlüğü tarafından ayrılan alana 500 fidan dikti. Orman Bölge Müdürlüğünün görevlendirdiği memur gözetiminde önce fidanın nasıl dikileceği eğitimini alan Dost Eli çalışanları, sonra da kendileri için ayrılan 500 Fidanın toprakla buluşmasına yardımcı olmak için kolları sıvadılar. Dosteli Derneği Müdürü Uğur Balkı “Dost Eli derneği olarak ilkemiz ihtiyaç sahibi herkese yardım elini uzatmaya vesile olmak, aracı olmaktır. Tabiatın korunması ve kollanması da derneğimizin vicdanı vazifeleri arasındadır. Buradan hareketle ülkemize bir tek ağaç bile olsa kazandırabilmek amacıyla çalışan arkadaşlarımızla birlikte, Orman Bölge Müdürlüğümüzün önderliğinde Dost Eli ormanını oluşturmak için bir araya geldik” dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?