Dost Eli Derneği bu defa Nijer'de

İnsanların açlık ve hastalıktan öldüğü dünyanın en yoksul ikinci ülkesi olan Nijer'e Dost Eli Derneği gönül ehli sağlık neferlerinden oluşan ekiple 22 Aralık salı günü yola çıktı

İnsanların açlık ve hastalıktan öldüğü dünyanın en yoksul ikinci ülkesi olan Nijer'e Dost Eli Derneği gönül ehli sağlık neferlerinden oluşan ekiple 22 Aralık salı günü yola çıktı. Nijer'de her gün açlık ve hastalıktan yüzlerce insan hayatını kaybediyor. Orada su, kanalizasyon, elektrik ve hastane yok Nijer’de ölüm var eceli bekleyiş var. Hastalanan çocuklarını hastaneye götürmek için çölü yaya olarak geçmeye çalışıyorlar. Böylesine zor şartlar altında yaşayan insanlara dost elini uzatmaya gidiyor. Dost Eli Derneği yönetim kurulu başkanı Mehmet Seçer Nijer’de yapılacak olan faaliyetlerle ilgili şu açıklamayı yaptı: Afrika ülkesi olan Nijer’de geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yılda birçok göz ameliyatı yapılacak, su kuyuları açılacak ve keçi dağıtımları yapılacak. Seçer bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederken hayırsever vatandaşlarımızın da katkılarını beklediklerini söyledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?