DOSD Meram, Muharrem ayının manevi atmosferini yansıtan anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Aşçı önlüklerini giyen özel öğrenciler, öğretmenlerinin rehberliğinde büyük bir titizlikle aşure hazırladı. Tencerelerde kaynayan aşureyi dikkatle takip eden çocuklar, kaselere doldurdukları lezzetleri özenle süsledi. Emeği ve sevgisini katan öğrenciler, hazırladıkları aşureleri ailelerine, öğretmenlerine ve merkezin komşularına ikram ederek paylaşmanın sevincini paylaştı.
Duygu Dolu Anlar: "Aşure Kültürünü Yaşattılar"
Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte çocukların mutluluğu yüzlerinden okunurken, katılımcılar duygu dolu anlar yaşadı. Etkinliğe katılan Meram Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Şenyiğit ve DOSD Meram yönetimi, çocukların heyecanına ortak oldu.
DOSD Meram Dernek Başkanı Mehmet Munlafalıoğlu, Aşure Günü’nün birleştirici gücüne vurgu yaparak; "Aşure, tıpkı toplumumuz gibi farklı tatların bir araya gelerek oluşturduğu eşsiz bir lezzettir. Çocuklarımız bu etkinlikte birlik olmanın, dayanışmanın ve üretmenin güzelliğini bizzat yaşadı," ifadelerini kullandı.
Sosyal Gelişim İçin Önemli Bir Adım
Etkinliğe tam not veren aileler ve öğretmenler, bu tür çalışmaların çocukların sosyal gelişimine ve özgüvenlerine sağladığı katkıya dikkat çekti. DOSD Meram’ın, öğrencilerin hayatına dokunan özel projelere imza atmaya devam edeceğinin altı çizildi.