Dördüncü katın balkonundan düştü

Konya'da 4. kattaki evlerinin balkonundan düşen 2 yaşındaki çocuk yaralandı.

İremsu Gül (2), Selçuklu Sancak Mahallesi'nde 4. kattaki evlerinin balkonundan, oyun oynarken düştü.

Gül, ailesi tarafından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Çocuğun hayati tehlikesi bulunmadığı bildirildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?