Donan su şebekesini lastik yakarak açtılar

Muş'un Hasköy ilçesine bağlı Koç köylüleri, donan su şebekesini lastik yakarak açtı.

Hasköy ilçesine 16 kilometre uzaklıktaki 550 nüfuslu Koç köyünde su şebekesi dondu.

4 gündür susuz olan köylüler, donan şebekeyi çözmek için açıktan geçen hattın altına çok sayıda lastik yerleştirdi. Lastikler yakılarak donan şebeke açıldı.

Hava sıcaklığının sıfırın altında 20 dereceye kadar düştüğü köyde, şebekenin her kış birkaç kez donduğunu belirten köylüler, Karasu Nehri'nden su ihtiyaçlarını karşıladıklarını ifade ederek, lastikleri yakarak sorunu çözdüklerini söyledi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR