Domuz gribine maskeli önlem

Konya'da domuz gribi vakasının ortaya çıkmasından sonra, hastane çalışanları maske takarak önlem almaya başladı.

Konya'da 2 kişinin domuz gribine yakalanmasından sonra hastanelere domuz gribi belirtileriyle başvuran hastaların sayısında artış yaşanması, beraberinde tedbirleri de getirdi. Konya Numune Hastanesi personeli, hastaneye başvuran hastaların domuz gribi olabileceği ihtimali üzerine tedbiri elden bırakmıyor. Sağlık görevlileri hastaneye gelen hastalara maskeyle müdahale ederek domuz gribi virüsünden korunmaya çalışıyor. Temizlik görevlileri de hastanedeki açık alanları sık sık dezenfekte ediyor. Bazı

hastaların da hastane personelini görünce maske takarak korunmaya çalıştıkları gözleniyor

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?