Dolandırıcılık zanlıları hastanede

Bankaları dolandırdıkları iddiasıyla gözaltına alınan 15 kişi, sabah erken saatlerde tekrar sağlık kontrolünden geçirildi.

Konya'da jandarma ekipleri tarafından düzenlenen operasyonda sahte belgelerle bankaları dolandırdıkları iddiasıyla gözaltına alınan 15 kişi, sabah erken saatlerde tekrar sağlık kontrolünden geçirildi.

Konya İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, yaklaşık 8 aydır takip ettikleri Y.A.'nın liderliğini yaptığı iddia edilen suç örgütüne yönelik pazartesi günü operasyon düzenlemişti. Operasyon kapsamında gözaltında bulunan 15 kişi, sabah erken saatlerde Konya Numune Hastanesi'nde tekrar sağlık kontrolünden geçirildi. Şüpheliler, daha sonra sorguları tamamlanmak üzere Meram İlçe Jandarma Komutanlığı'na götürüldü. Şüphelilerin yarın adliyeye sevk edilmesi bekleniyor.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?