’Döküm Atıkları’ projesine hayata geçiyor

Bilecik'in Osmaneli ilçesinde belediye tarafından döküm atıklarının geri dönüşümünün sağlanarak yapı elemanlarına dönüştürülmesi için hazırlanan...

Bilecik'in Osmaneli ilçesinde belediye tarafından döküm atıklarının geri dönüşümünün sağlanarak yapı elemanlarına dönüştürülmesi için hazırlanan "Döküm Atıkları" projesi hayata geçiyor.

Osmaneli Belediyesi, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Bilecik Çevre Şehircilik Müdürlüğü ve bir döküm fabrikası işbirliğinde başlatılan "Döküm Atıkları" projesi, geçtiğimiz günlerde Çevre ve Şehircilik Bakanlığına sunulmuştu. Bu projenin paydaşlarından Bilecik Çevre Şehircilik Müdürü Mustafa Budak, Osmaneli Belediye Başkanı Münür Şahin'le bir araya gelerek, projenin bir an önce hayata geçirilmesi için yapılacak çalışmaları ve yatırımları değerlendirdi. Proje hakkında bilgi veren Başkan Şahin, "Geri dönüşüm projesi Türkiye'de örnek bir proje olacak. Osmaneli Belediyesi sıfır atık projesi kapsamında döküm tozları, mermer atıkları üzerinde yapacağı yatırımla, belediyemizin ve köylerimizin ihtiyaç duyacağı parke taş, briket, bims, beton gibi yapı elemanları kendi bünyesinde üretmiş olacak" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı