Doktorun hastane çalışanını silahla yaralaması

Sağlık Bakanlığı:- "Bakanlığımız talimatıyla Manisa İl Sağlık Müdürlüğümüzce inceleme başlatılmıştır"

ANKARA (AA) - Sağlık Bakanlığınca Manisa'nın Soma ilçesinde hastane çalışanının doktor tarafından silahla vurulması olayıyla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, bacağından yaralanan ve hayati tehlikesi bulunmayan temizlik görevlisinin olayın gerçekleştiği Soma Devlet Hastanesi ortopedi servisinde tedavi altına alındığı belirtildi.

Saldırıyı gerçekleştiren doktorun emniyet güçlerince gözaltına alındığı ve olayla ilgili adli tahkikatın devam ettiği ifade edilen açıklamada, Bakanlık talimatıyla Manisa İl Sağlık Müdürlüğünce inceleme başlatıldığı kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu