Sandalyeler, Meram Tıp Fakültesi Eyyüp Kalaycı Konferans Salonu'nda düzenlenen törenle sahiplerine verildi.
Törene Meram Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İnci Mevlitoğlu, Hastane Başhekimi Prof. Dr. Ahmet Özkağnıcı, öğretim üyeleri, vakıf yöneticileri, aileler ve çocukları katıldı.
Törende konuşan Dekan Prof. Dr. İnci Mevlitoğlu, Türkiye nüfusunun yüzde 12'sini engellilerin oluşturduğunu belirterek, "Ancak dışarıda bu insanları göremiyoruz. Batıya gittiğimizde ise sokaklarda, müzelerde konser, tiyatro salonlarında birçok engelli insanla karşılaşmak mümkün. Demek ki bu konuda çok eksiğimiz var. Batılı ülkeler kadar hızlı, bilinçli ve duyarlı olamıyoruz. Biz engellilerimizi topluma kazandırabilmek yolunda bir adım atalım istedik. Öğretim elemanlarımızın katkılarına ve duyarlı davranışlarına teşekkür ediyoruz" dedi.
Konuşmaların ardından tekerlekli sandalyeler, tedavi gören 16 engelli çocuğa verildi.
iha