Doktorlar Hastanede Kavga Etti

Hastanede Doktorlar Yumruk Yumruğa Birbirlerine Vurdular

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde ve aynı klinikte görev yapan doktorlardan Doç. Dr. M. B. ve Uzman Dr. N.Ü. arasında çıkan tartışma kavgaya dönüştü hastaların ve çalışanların yanında birbirlerine yumruk yumruğa vurdular.

İddiaya göre iki doktor bilinmeyen bir sebepten dolayı tartıştılar daha sonra hastanedeki görevli diğer personel ve vatandaşların araya girmesine rağmen tartışma kavgaya dönüşerek iki doktor birbirlerine yumruk yumruğa vurdular.

Kavgada dudağı patlayan Doç. Dr. M. B. acil servis de tedavi altına alınırken hastane yönetimi ve Konya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri iki doktor hakkında soruşturma başlattığını bildirdi.

haberler.com

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?