Doktor adayı kadavrayla 'selfie' çekti

B. P. İsimli tıp öğrencisinin arkasında kadavra ile selfie çekmesi ve bunu sosyal medyada paylaşması büyük tepkilere neden oldu

Bir TIP öğrencisinin çektiği selfie sosyal medya gündemine bomba gibi düştü. Öğrencinin insan kadavrası ile selfie çekinmesi fotoğrafı görenleri şoke etti.

Birçok yorumcu, öğrencinin cezalandırılmasını istedi. Paylaşıma yorum yapan bazı doktorlar da olayı "tıp fakültelerinin ayağa düşmesi" olarak yorumladı.

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ