Doğum günlerini 4 yılda bir kutlayacaklar

ANKARA (AA) - Ankara’nın Çubuk ilçesinde dünyaya gelen 2 bebek, 29 Şubat’ın takvimde dört yılda bir yer alması dolayısıyla doğum günlerini dört...

ANKARA (AA) - Ankara’nın Çubuk ilçesinde dünyaya gelen 2 bebek, 29 Şubat’ın takvimde dört yılda bir yer alması dolayısıyla doğum günlerini dört yıl sonra kutlayabilecek.

Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesinde, 29 Şubat'ta 2 kız çocuğu dünyaya geldi. Bu bebekler, 29 Şubat'ın takvimde 4 yılda bir yer alması nedeniyle 4 yılda bir doğum günü kutlaması yapacak.

Anne Asuman Akkurt, bugün dünyaya gelen bebeklerine "Neva" ismini verdiklerini belirtti.

Kızının sağlıklı olması ve 29 Şubat’ta dünyaya gelmesi nedeniyle çok mutlu olduğunu söyleyen baba Ümit Akkurt da "29 Şubat farklı bir gün, farklı bir duygu. Doğum gününün 4 yılda bir kutlanacağı ilk etapta biraz itici gibi gelse de aslında herkesin sahip olamayacağı bir doğum günü" dedi.

Merve Demirci de dünyaya getirdiği bebeğe "Zümra" ismini verdi.

Dört yılda çocuğunun doğum gününü kutlayacak olmanın üzücü olacağını aktaran Demirci, "İkinci çocuğumu dünyaya getiriyorum. Sağlıklı bir çocuk dünyaya getirdiğim için çok mutluyum" ifadelerini kullandı.

Öte yandan bugün Çubuk Belediyesi Nikah Memurluğu tarafından ilçede 2 çiftin nikahı kıyıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE