Doğuda kış

Muş'ta kar nedeniyle kapanan 378 yol, ekiplerin çalışmasıyla açıldı

MUŞ (AA) - Muş Özel İdaresi Genel Sekreteri Şeyhmus Yentür, kar nedeniyle kapanan 378 yolu ulaşıma açtıklarını bildirdi.

Yentür, gazetecilere yaptığı açıklamada, kar yağışı dolayısıyla il genelindeki birçok yolun ulaşıma kapandığını söyledi.

Bu yolların açılması için ekiplerin tüm gücüyle çalıştığını anlatan Yentür, şöyle konuştu:

"Bazı bölgelerde kar kalınlığı yarım metreye, yüksek kesimlerde ise bir metreye kadar çıktı. Bazı köy yollarımız şimdiye kadar fırtına ve tipi nedeniyle üç kez kapandı. Ekiplerimiz kapanan 378 yolu ulaşıma açtı. Ulaşım hizmetinde bugün itibarıyla bir aksaklık bulunmuyor."

Merkeze bağlı Yukarı Yongalı Köyü Muhtarı Eyüp Umar ise bir haftada üç kez kapanan köy yolunun ekiplerin çalışmasıyla açıldığını kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu