Konya Doğayı ve Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Ümit Börü TEMA Vakfı Konya Şubesi Başkanı Namık Ceyhan’a bir plaket verdi. Börü törende yaptığı konuşmada “Toprağımıza destek veren dostlarımızın hayvan barınağına ziyaretleri bizleri onurlandırdı. Hep birlikte doğaya sahip çıkarak birlikte hareket edeceğiz” dedi. Törende bir konuşan yapan Namık Ceyhan ise “Yaşadığımız hayat, sadece insanlardan ibaret değildir. Biz insanlarla beraber pek çok canlı da bu hayatta yaşamaktadır. Doğa bir bütündür. İnsanların nasıl ki yaşamaya hakları varsa hayvanların, bitkilerin ve diğer tüm canlıların da yaşamaya hakkı vardır” dedi. Daha sonra Kişilik Gelişim Uzmanı Saadet Şen tarafından İletim Sinerjisi konulu bir eğitim semineri verdi. Ferit Hepokur-Memleket
Doğaya hep birlikte sahip çıkıyorlar
Konya Doğayı ve Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Ümit Börü TEMA Vakfı Konya Şubesi Başkanı Namık Ceyhan’a bir plaket verdi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?