Doğanhisar Belediye Başkanı Koç, partisinden ayrıldı

KONYA (AA) - Doğanhisar Belediye Başkanı Abdullah Koç, partisi MHP'den istifa ettiğini bildirdi.Koç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla partisinden...

KONYA (AA) - Doğanhisar Belediye Başkanı Abdullah Koç, partisi MHP'den istifa ettiğini bildirdi.

Koç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla partisinden istifa ettiğini duyurdu.

Yayınladığı mesajda istifa dilekçesini kamuoyu ile paylaşan Koç'un dilekçesinde "Gördüğüm lüzum üzerine Milliyetçi Hareket Partisi üyeliğinden istifa ediyorum. Gerekli işlemin yapılmasını arz ederim." ifadelerine yer verdiği görüldü.

MHP Konya İl Başkanı Murat Çiçek, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, Koç'un, parti tüzüğüyle bağdaşmayan eylem ve işlemlerde bulunması sebebiyle kesin ihraç istemiyle İl Disiplin Kuruluna sevk edildiğini belirterek, istifanın bu gelişmeden sonra geldiğini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu