Gazetemize açıklamada bulunan Vali Doğan, havaların serinlemeye başlamasıyla birlikte insanların normal gribal enfeksiyonlara yakalandığını, ancak vatandaşların ‘Domuz gribi olabilirim’ endişesiyle hastanelere müracaat ettiklerini, hekim arkadaşlarımızın da şüphelendikleri hastalardan aldıkları örnekleri ilgili yerlere gönderdiklerini söyledi. Vali Doğan, Konya il genelinde şu ana kadar laboratuar incelemeleri yapılarak, kesinleşen bir Domuz gribi vakası ile karşılaşmadıklarını, böyle bir durum olması halinde de kamuoyuyla paylaşacaklarını da ifade etti.
Vali Doğan, vatandaşlardan her ihtimali göz önünde bulundurmalarını, temizlik ve hijyen kurallarına dikkat emlerini de istedi. Murat Dönmez