Doğalgazlı evde sobadan öldü!

Konya'da, karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kişi hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, merkez Selçuklu ilçesi Sakarya Mahallesi'nde Hasan Ali Duzcu'dan (74) uzun süre haber alamayan komşuları, durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, odasında hareketsiz yatan Duzcu'nun öldüğünü belirledi. Almanya'dan emekli olan ve eşini yıllar önce kaybettikten sonra tek başına yaşamaya başlayan Duzcu'nun karbonmonoksit gazından zehirlendiği öğrenildi. Duzcu'nun ısınmak için daha ekonomik olduğu gerekçesiyle doğal gazlı evine kömür sobası kurduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti