Edinilen bilgiye göre, Mustafa Akkor (66), merkez Karatay ilçesi Sarıyakup Mahallesi'ndeki evlerinde uyuduğu odada duman olduğunu fark etti.
Akkor, evin mutfağına gittiğinde, eşi Zöhre Akkor'un (59) baygın şekilde yattığını görünce durumu acil sağlık ekiplerine bildirdi. Karı koca, olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Zöhre Akkor, burada yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Mustafa Akkor'un ise hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Akkor çiftinin, karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenirken, ısınmak için daha ekonomik olduğu gerekçesiyle doğalgazlı evlerine 3 gün önce kömür sobası kurdukları belirtildi.
Doğalgazlı evde kömür sobası faciası
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, kocası hastaneye kaldırıldı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti