Doğa tutkunlarından ‘kış kamplarına hazırlık’ tatbikatı

Eskişehirli doğa tutkunları Kent Ormanı'nda "kış kamplarına hazırlık" tatbikatı yaptı.

Eskişehirli doğa tutkunları Kent Ormanı'nda "kış kamplarına hazırlık" tatbikatı yaptı.

Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Doğa Aktiviteleri Grubu (ESDAG) havaların soğumasıyla birlikte kış kampları için hazırlıklara başladı. Gece saatlerinde 0 derece civarında seyreden hava sıcaklığına uygun giyinen 9 kişilik ekip, tulum ve matlarını alarak Kent Ormanı'nın yolunu tuttu. Yaklaşık 2 saatlik yürüyüşün ardından ormandaki izleme noktasına çıkan doğa tutkunları "kış kamplarına hazırlık" tatbikatı yaptı. Sıcak içeceklerini de yanlarına alan katılımcılar, tulumlarına girerek izleme noktasında vakit geçirdi. Ekip sorumlusu Gökay Konuk, kış aylarında gerçekleştirdikleri kamp etkinliklerindeki katılımcıların hava şartlarına hazırlıklı olması amacıyla tatbikat yaptıklarını kaydetti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı