Doğa tutkunları Mihalgazi-Atalantekke güzergahında yürüdü

Eskişehirli doğa tutkunları Mihalgazi-Atalantekke arasında eşsiz manzara eşliğinde 15 kilometrelik doğa yürüyüşü yaptı.

Eskişehirli doğa tutkunları Mihalgazi-Atalantekke arasında eşsiz manzara eşliğinde 15 kilometrelik doğa yürüyüşü yaptı.

Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Doğa Aktiviteleri Grubu (ESDAG) Mihalgazi ilçesinden Atalantekke'ye doğa yürüyüşü yaptı. Sabah saatlerinde yola çıkan ekip, 15 kilometrelik yürüyüşün ardından Atalantekke'ye vardı. Yaklaşık 40 katılımcıyla düzenlenen yürüyüşte, ormanlık alanlarda sis etkili oldu. Her hafta düzenlenen yürüyüşlerle Eskişehir ve çevresinde bulunan tarihi ve doğal güzellikleri keşfeden ekip, aynı zamanda fiziksel aktivitede bulunmanın da keyfini çıkardı. Yürüyüşte kartpostallık manzaralar oluştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı