Doğa Koruma Milli Parklar ekipleri Beypazarı'nda doğaya yem bıraktı

ANKARA (AA) - Doğa Koruma ve Milli Parklar 9. Bölge Müdürlüğü Beypazarı şefliği, sorumluluk bölgelerinden doğal hayata yem bıraktı. Müdürlükten...

ANKARA (AA) - Doğa Koruma ve Milli Parklar 9. Bölge Müdürlüğü Beypazarı şefliği, sorumluluk bölgelerinden doğal hayata yem bıraktı.

Müdürlükten yapılan açıklamaya göre ekipler, şu kış günlerinde doğal hayatım yaşamlarını sürdürebilmesi ve aç kalmaması için Keltepe bölgesi ve Kozağaç, Kaplan, Sarıağıl, Hırkatepe, Sekli ve Dudaş mahallelerindeki noktalara, yem, saman, havuç ve bayat ekmek bıraktı.

Ekiplere rehberlik eden Sarıağıl Mahallesi Muhtarı Mehmet Ali Dikmenlioğlu, Doğa Koruma ve Milli Parklar görevlilerine köylerinin yakınlarında canlıların uğrak yerlerini göstererek, yem bırakılmasını sağladı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL