Doğa fotoğrafçısı Tunceli'de vaşak görüntüledi

ERZİNCAN (AA) - Tunceli'de bir doğa fotoğrafçısı tarafından nesli tehlike altında olan vaşak görüntülendi. Erzincan'da yaşayan doğa fotoğrafçısı...

ERZİNCAN (AA) - Tunceli'de bir doğa fotoğrafçısı tarafından nesli tehlike altında olan vaşak görüntülendi.

Erzincan'da yaşayan doğa fotoğrafçısı Ayhan Özdemir, Tunceli'de yaşayan fotoğrafçı arkadaşı İsmail Ateş ile Munzur Vadisi'nde çekim yaparken nesli tükenmekte olan vaşağı fark etti.

Vaşağın fotoğraflarını profesyonel makine ile çeken Özdemir, telefonuyla da görüntüledi. Vaşak, bir süre sonra bölgeden uzaklaştı.

Özdemir, AA muhabirine yaptığı açıklamada, uzun yıllardır bölgede doğa fotoğrafı çektiğini, birçok yaban hayvanı ile karşılaştığını ancak ilk kez vaşak gördüğünü anlattı.

Ayhan Özdemir "Şimdiye kadar birçok yaban hayvanını fotoğrafladım. Hep bir vaşak fotoğrafı çekmek istiyordum. Arkadaşımla birlikte Munzur Vadisi'nde gezerken bir anda karşımıza çıktı. Anı değerlendirip deklanşöre bastım. Çok mutluyum." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE