Diyarbakırlı kadınlardan polislere sıcak ekmek ikramı

Merkez Yenişehir ilçesinde vatandaşların huzur ve güvenliği için görev yapan polis ekiplerine kadınlar, tandırda pişirdikleri ekmekten ikram etti

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'da kadınlar polislere tandırda pişirdikleri sıcak ekmek ikramında bulundu.

Merkez Yenişehir ilçesinde, Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü koordinesinde kentte huzur ve güvenliğin devamlılığının sağlanması amacıyla asayiş uygulaması yapıldı.

Cumhuriyet Mahallesi'ndeki uygulamaya Özel Harekat, Narkotik, Kaçakçılık ve Organize Suçlar ile Terörle Mücadele Şube müdürlüklerinde görevli personel katıldı.

Uygulamada çok sayıda iş yeri denetlendi ve şüpheli araçlarda arama yapıldı.

Çalışma yürütülen mahallede yaşayan kadınlar ise polis ekiplerine tandırda pişirdikleri ekmekten ikram etti.

Vatandaşlarla sohbet eden polisler, çocuklarla da yakından ilgilendi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE