Diyarbakır'da gölete giren 2 çocuk boğuldu

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'ın Hani ilçesinde gölete giren 2 çocuk boğuldu.Alınan bilgiye göre, Mehmet Tarhan (10) ve Mustafa Üçdağ (12), Çardaklı...

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'ın Hani ilçesinde gölete giren 2 çocuk boğuldu.

Alınan bilgiye göre, Mehmet Tarhan (10) ve Mustafa Üçdağ (12), Çardaklı köyü yakınlarındaki mermer ocağında yağmur suyuyla oluşan gölete girdi.

Çocukların göletten çıkmaması üzerine durum yetkililere bildirildi.

Bölgeye yönlendirilen AFAD ekipleri, Tarhan ve Üçdağ'ın cansız bedenlerini sudan çıkardı.

Çocukların cesetleri, 112 Acil Sağlık ekiplerince otopsi için Diyarbakır Selahattin Eyyubi Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek