Diyarbakır çiçek bahçesine dönüştü

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde 1 milyon mevsimlik çiçek ile 130 bin lale dikti

DİYARBAKIR (AA) - İçişleri Bakanlığınca kanun hükmünde kararname (KHK) kapsamında görevlendirme yapılan Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde 1 milyon mevsimlik çiçek ile 130 bin lale dikti.

Büyükşehir Belediye Başkanı Cumali Atilla tarafından vatandaşları bekledikleri hizmetlere kavuşturmak amacıyla başlatılan çalışmalar sürdürülüyor.

Çalışmalar kapsamında Atilla'nın talimatıyla belediye ekiplerince, kentteki cadde, sokak, ve bulvarlara çiçek dikimi çalışmaları devam ediyor. Toplamda 1 milyon mevsimlik çiçek ile 130 bin lalenin dikildiği kent, adeta çiçek bahçesine dönüştü.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL