Diva-Sen provokasyona karşı uyardı

Diva-Sen, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nün huzurlu ve barış içinde geçmesi temennisinde bulundu.

Türkiye Diyanet ve Vakıf Hizmetleri Kolu Diyanet ve Vakıf Çalışanları Sendikası (Diva-Sen), 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nün huzurlu ve barış içinde geçmesi temennisinde bulundu.

Diva-Sen Konya İl Başkanı Mustafa Fidan, her yıl olumsuz görüntülerle kutlanan 1 Mayıs'ın bu yıl tatil ilan edildiğini belirterek, "1 Mayıs, baharın, güzelliğin, emeğin, birlik, beraberlik ve yardımlaşmanın habercisidir. Öyleyse 1 Mayıs kutlamalarında art niyetli insanlara, milletimizin huzur ve güvenliğine göz diken illegal örgütlere fırsat vermeyelim. Televizyon ekranlarında milletimiz çirkin görüntüler görmesin. 1 Mayıs'ı cennet vatanımızın her köşesinde birlik, beraberlik, kardeşlik içinde geleceği güvenle bakmak için kutlayalım" dedi

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?