Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu'ndan Afrikalı mevkidaşlarıyla telefon diplomasisi

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, telefonda görüştüğü bazı Afrikalı mevkidaşlarıyla "3. Türkiye-Afrika Ortaklık Zirvesi" çalışmalarını...

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, telefonda görüştüğü bazı Afrikalı mevkidaşlarıyla "3. Türkiye-Afrika Ortaklık Zirvesi" çalışmalarını ele aldı.

Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Çavuşoğlu, Beninli mevkidaşı Aurelien Agbenonci, Gabonlu mevkidaşı Alain Claude Bilie-By-Nze, Angolalı mevkidaşı Manuel Domingos Augusto ve Malili mevkidaşı Tiebile Drame ile telefon görüşmeleri yaptı.

Bakan Çavuşoğlu, Afrikalı mevkidaşlarıyla "3. Türkiye-Afrika Ortaklık Zirvesi" hazırlıklarını masaya yatırdı.

Çavuşoğlu; Libya, Nijerya, Togo, Zambiya ve Nijerli mevkidaşlarıyla da söz konusu zirveye ilişkin telefon görüşmeleri gerçekleştirmişti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL