Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Finlandiya'da

Bakan Çavuşoğlu, muhataplarıyla ikili görüşmeler gerçekleştirdi

HELSİNKİ (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Avrupa Konseyi Bakanlar Komitesi toplantısına katılmak üzere geldiği Finlandiya’nın başkenti Helsinki’de ikili görüşmeler yaptı.

Çavuşoğlu, Yunanistan Dışişleri Bakanı Georgios Katrougalos ile görüşmesine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Görüşmemizde ülkelerimiz arasındaki tüm meseleleri yapıcı biçimde ele aldık." ifadesini kullandı.

Çavuşoğlu ayrıca, Finlandiya Dışişleri Bakanı Timo Soini, Avrupa Güvenlik ve İşbirliği Teşkilatı (AGİT) Genel Sekreteri Thomas Greminger, Gürcistan Dışişleri Bakanı David Zalkaliani ile bir araya geldi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL