Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Afrikalı Büyükelçilerle bir araya geldi

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu:- "Afrika kıtasıyla ticaret hacmimiz 2003 yılından bu yana 3 misli arttı. Afrika ile iş birliğimiz ve ortaklığımız güçlenmeye devam ediyor"

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Afrika ülkelerinin Ankara Büyükelçileriyle bir araya geldi.

Çavuşoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Afrika ülkelerinin Ankara Büyükelçilerini bakanlıkta misafir ettiğini belirtti.

Bakan Çavuşoğlu "Afrika kıtasıyla ticaret hacmimiz 2003 yılından bu yana 3 misli arttı. Afrika ile iş birliğimiz ve ortaklığımız güçlenmeye devam ediyor." ifadesini kullandı.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ