'Dişçiye gidiyorum' dedi geri dönmedi

Konya'nın Ereğli ilçesine bağlı Sazgeçit Beldesinde yaşayan Ayşe Tupbal, 1 hafta önce kayboldu.

Hakan Tupbal eşinden 1 haftadır haber alamadıklarını ve hayatından endişe ettiklerini söyledi. Hakan Tupbal, “Eşim 1 hafta önce çocuklarımızı anneme bırakarak, 'ben dişçiye gidiyorum' diye evden ayrıldı. Kendisinden bir daha haber alamadık. Nerede olduğunu bilmiyoruz. Konuyu Jandarma ve Emniyete bildirdik. Yapılan soruşturma kapsamında henüz bir sonuç bize bildirilmedi. Görenlerin ve eşimin yerini bilenlerin güvenlik güçlerine bildirmelerini istiyorum. Eşimin bir an önce bulunmasını bekliyorum. 2 çocuğumla ortada kaldım” diye konuştu.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti