Diş Hekimliği, 21. yılını kutladı

SÜ Diş Hekimliği Fakültesi'nin kuruluşunun 21. yılı, düzenlenen etkinliklerle kutlandı.

Selçuk Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi binası önünde düzenlenen etkinliğe Fakülte Dekanı Prof. Dr. Tamer Ataoğlu, öğretim elemanları, eski dönem mezunlar ve öğrenciler katıldı.

 

Pilav ve helva ikramı ile başlayan etkinlikte, 2004 yılında trafik kazasında hayatını kaybeden Ağız-Diş ve Çene Hastalıkları ve Cerrahisi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Murat Necip Mutlu anısına bu yıl üçüncüsü düzenlenen Futbol Turnuvası'nda dereceye girenlere madalya verildi.

Turnuvada birinci olan takım ise Necip Mutlu'nun babası Gazi Mutlu tarafından turnuva kupası ile ödüllendirildi.

Etkinlik, fakülte öğrencilerinden oluşan müzik grubunun verdiği mini konserle sona erdi.

İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?