Edinilen bilgiye göre, Alpaslan Mahallesi’nde yaşayan M.B. (66) evinde rahatsızlandı. M.B, 112 Acil Servis’i aramadan kendi otomobiline binerek hastaneye gitmek istedi. M.B. otomobili ile Kulu Devlet Hastanesi’ne giderken, Olof Palme Bulvarı Otogar Kavşağı’nda kırmızı ışıkta durdu. Yeşil ışık yanmasıyla hareket eden M.B, 15-20 metre ilerledikten sonra otomobili yol ortasında stop ettirip, kendini kaybetti. Aracın yol ortasına park edildiği zanneden vatandaşların 155 Polis İmdat telefonunun araması üzerine gelen trafik ekibi, araç içerisindeki sürücünün baygın halde olduğunu görünce 112 Acil Servis’ten yardım istedi. Kulu Devlet Hastanesi acil servisine getirilen M.B, yapılan muayenesinde hem astım hastası ve hem de kalp rahatsızlığı olduğu anlaşılması üzerine hastanede tedavi altına alındı.
Direksiyon başında kalp krizi geçirdi
Konya’nın Kulu ilçesinde direksiyon başında kalp krizi geçiren sürücü hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu