Dilenci görülmekten şikâyetçiler

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, yaklaşan Ramazan ayında dilencilerin de artacağını belirterek, "Bu dilencilerin çoğu sağlıklı olup engelli taklidi yapıyor. Dolayısıyla bizler toplum önünde rencide olmaktayız" dedi.

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, görme engellilerin dilenci olarak görülmelerinden şikayetçi olduklarını belirtti. Dernek binasında düzenlenen basın toplantısında konuşan Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, yaklaşan Ramazan ayında dilencilerinde artacağını belirterek, "Bu dilencilerin çoğu sağlıklı olup engelli taklidi yapıyor. Dolayısıyla bizler toplum önünde rencide olmaktayız. Bizler bu konudan son derece rahatsızlık duymaktayız. İnsanlarımızı daha duyarlı olmaya davet ediyoruz. Çünkü alışveriş yapmak için herhangi bir iş yerine girdiğimiz zaman elimizdeki bastonu gördüklerinde 'Patron yok' cevabını alıyoruz. Biz ilgili makamlara şikâyetlerimizi ilettik. Onlarda bu konuda duyarlı olacaklarını bizlere söyledi. Özellikle bu engelli taklidi yaparak dilenenleri duyarlı vatandaşlarımız ilgili yerlere şikâyet ettikleri takdirde derneğimizce ödüllendirilecektir" şeklinde konuştu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?