Dilaver Mutlu: "55 dakika 10 kişi oynadık"

Altay Teknik Sorumlusu Dilaver Mutlu, Altınordu maçının ardından, "55 dakika 10 kişi oynadık" dedi.

Altay Teknik Sorumlusu Dilaver Mutlu, Altınordu maçının ardından, "55 dakika 10 kişi oynadık" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 33. haftasında Altay, konuk ettiği Altınordu'ya 2-1 mağlup oldu. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Altay Teknik Sorumlusu Dilaver Mutlu, "Bugün İzmir derbisini kaybettik, çok üzgünüz. En azından maçtan puan ve puanlar alarak Altınordu le aramızdaki puan farkını korumak istiyorduk. İlk yarı iyi oynayıp skoru tutmuştuk. İkinci yarının başında erken bir gol yemek hem de 10 kişi kalmak. Bugün 55 dakika 10 eksik oynadık. Bu maç burada bitti. Takımı en kısa sürede toparlayıp Gençlerbirliği maçından iyi bir sonuç alıp bugünü telafi etmeye çalışacağız" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler