Didimliler sandığa koştu

Cumhurbaşkanlığı seçimi ile 28'inci Dönem Milletvekilliği Genel seçimleri çerçevesinde Aydın'ın Didim ilçesinde oy kullanma işlemleri başladı.

Cumhurbaşkanlığı seçimi ile 28'inci Dönem Milletvekilliği Genel seçimleri çerçevesinde Aydın'ın Didim ilçesinde oy kullanma işlemleri başladı. Didim'li seçmenler sabah saatlerinde okullarda oylarını kullanmaya başladı.

Cumhurbaşkanlığı seçimi ile 28'inci Dönem Genel seçimleri çerçevesinde Didim'de oy kullanma işlemleri başladı. Didim'li seçmenler 13. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 3 aday için, 28. Dönem Milletvekili seçimlerinde ise 20 milletvekili ve 1 bağımsız milletvekili adayı için oy kullanacak.

Didim'de ise 76 bin 135 seçmen, kurulacak olan 212 normal ve 1 seyyar sandıkta oy kullanmaya başladı. Sabah oy kullanma saatiyle bağlı oldukları okullarda oy kullanmak işlemine başlanırken, güzel havada gerçekleşen seçimlere katılımın yoğun olduğu görüldü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ