Didimliler ikinci tur için sandık başına gitti

Tüm Türkiye 13'ncü Cumhurbaşkanlığı 2'nci tur seçimleri için sandık başına giderken Didimliler de sabahın erken saatlerinde oyunu kullandı.

Tüm Türkiye 13'ncü Cumhurbaşkanlığı 2'nci tur seçimleri için sandık başına giderken Didimliler de sabahın erken saatlerinde oyunu kullandı.

14 Mayıs Pazar günü yapılan birinci turda adaylardan hiç biri gerekli olan yüzde 50+1'i almayınca vatandaşlar tüm Türkiye'de olduğu gibi Didim'de de sandık başına gitti. Saat 08.00 itibariyle oy kullanmak işlemi başlarken, Didim'de ise 76 bin 223 seçmen, kurulacak olan 212 sandıkta oy kullanması bekleniyor. Öte yandan güneşli havaya rağmen oy kullanma noktasında katılım azlığı gözlerden kaçmadı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ