Dicle Üniversitesi ile Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi arasında iş birliği protokolü imzalandı

Dicle Üniversitesi ve Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile toplu taşıma araçları şoförlerine "iletişim, beden dili, öfke kontrolü ve kriz...

Dicle Üniversitesi ve Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile toplu taşıma araçları şoförlerine "iletişim, beden dili, öfke kontrolü ve kriz yönetimine yönelik eğitim" projesi konusunda iş birliği protokolü imzalandı.

Söz konusu protokol, Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Karakoç ile Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Abdullah Çiftçi tarafından imzalandı.

Gerçekleştirilen protokol çerçevesinde Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığında görev yapan otobüs, dolmuş ve taksi şoförlerine, görevlerini yaparken vatandaşla iletişim esnasında kullanacakları etkili iletişim teknikleri ve öfke yönetimi eğitimi verileceği belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı