Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın himayesinde gerçekleştirilen Vakıflar Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen yarışmada Karatay Belediyesi Meslek Edindirme ve El Sanatları Merkezi (KARMEK) bünyesinde yer alan ebru branşında 2 yıldır kursiyer olarak eğitim alan Naciye Detseli, ebru dalında birinci olarak mansiyon ödülü alırken ikinci ödülde Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli’den geldi. “Suya Damlayan Sağlık” konulu ebru yarışmasına KARMEK ebru hocası Ayşe Gökdemir nezaretinde hazırlanan ve ferdi olarak yarışmaya başvuru yapan Karmek kursiyeri Naciye Detseli mansiyon ödülüne layık görülerek teşekkür plaketini ve Cumhuriyet altınını Vakıflar Genel Müdürü Yusuf Beyazıt’ın elinden aldı. Başarısından dolayı Karmek merkez binasına giderek Naciye Detseli’nin mutluluğuna ortak olan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli’de Detseli’yi cumhuriyet altınıyla ödüllendirdi. Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Karatay Belediyesi’nin alt yapı hizmetlerinin yanı sıra eğitime her türlü desteği verdiklerini kaydederek, her yıl yüzlerce kursiyerin eğitim aldığı KARMEK’de, geleneksel el sanatlarını yaşatmak, özellikle ev hanımları ve genç kızları meslek sahibi yapmak ve ayrıca gösterilen gayretlerle bu tür başarıların bizleri mutlu ediyor dedi. Başarısından dolayı Naciye Detseli ve hocası Ayşe Gökdemir’i tebrik eden Başkan Hançerli, Karatay Belediyesi Meslek edindirme kurslarında eğitimin yanısıra sosyal ve kültürel aktivitelerin de devam ettiğini dile getirdi.
Detseli'ye ikinci ödül Hançerli'den
KARMEK bünyesinde yer alan ebru branşında eğitim alan Naciye Detseli, ebru dalında birinci olarak mansiyon ödülü alırken ikinci ödül de Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli’den geldi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?