Derinkuyu'da "Güvenlik toplantısı" yapıldı

NEVŞEHİR (AA) - Derinkuyu ilçesinde Kaymakam Murat Öztürk Başkanlığında, "Güvenlik toplantısı" yapıldı. Toplantıda, uyuşturucu bağımlılığı,...

NEVŞEHİR (AA) - Derinkuyu ilçesinde Kaymakam Murat Öztürk Başkanlığında, "Güvenlik toplantısı" yapıldı.

Toplantıda, uyuşturucu bağımlılığı, trafik ve iş kazaları, Suriyeli sığınmacılar ve mevsimlik işçilerin sorunları görüşüldü.

Kaymakam Öztürk, toplantıda yaptığı konuşmada, ilçede iş kazaları ile diğer sorunlara kıyasla daha çok karşılaşıldığını vurgulayarak ilgili kurumların çözüme yönelik çalışmalara ağırlık vermesi gerektiğini ifade etti.

Belediye Başkanı Ahmet Balcı ise ilçede uyuşturucu madde kullanımının gençler arasında yaygınlaşmaya başladığına dikkati çekti.

Balcı, "Gençlerin uyuşturucu madde kullanımına yönelik acil tedbir alınması gerekiyor. Ağaçlık alanlar ve okullarda sıkı denetimler yapılmalı." diye konuştu.

Toplantıya, İlçe Jandarma Komutanı Jandarma Astsubay Başçavuş Ramazan Akkaya, belde belediye başkanları, köy ve mahalle muhtarları ile sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?