Derinkuyu'da fen lisesini kazananlara ödül

NEVŞEHİR (AA) - Derinkuyu Kaymakamı İsmail Erdoğan, fen liselerini kazananları ödüllendirdi.Liselere giriş sınavında ilçede 400 öğrenci arasında başarılı...

NEVŞEHİR (AA) - Derinkuyu Kaymakamı İsmail Erdoğan, fen liselerini kazananları ödüllendirdi.

Liselere giriş sınavında ilçede 400 öğrenci arasında başarılı olan 18 öğrenci için Zeliha Ekmekçi Anadolu İmam Hatip Lisesi salonunda ödül töreni düzenlendi.

Öğrencilere çeşitli hediyeler veren Erdoğan, "Sizler geleceğin kaymakamı, valisi, doktoru olacaksınız. Budan sonraki hayatınızda özveri ile çalışacaksınız. Bizler her daim yanınızdayız. Azminiz ve başarılarınız için sizlere teşekkür ediyorum." dedi.

Törene İlçe Milli Eğitim Müdürü Yücel Irmak, Müdür Yardımcısı Hüseyin Aslan, okul müdürleri, öğrenciler ve veliler katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL